неделя, 19 януари 2014 г.

Алхимия

Дали ще разкрия с едно заклинание
сега, когато вече я няма,
тази сплав от обич и притежание,
с която ме обгръщаше мама?...

Днес трудно я виждам, през безброй въпросителни –
все нещо очакваща, на живота сърдита...
Аз бях дъщерята на мечтите й,
която така и не стигна зенита.

Днес аз не зная какво я изгаряше,
когато често пред нея избухвах...
Много се дразнех, когато повтаряше,
че ме е изграждала тухла по тухла.

Аз исках да бъда свое творение –
готова за спор, не от всички приета...
Предпочитах да ида на заколение,
но не да я слушам какво ме съветва,

избирах посоки по свое желание
и тънех във своята собствена драма...
А днес ми липсва едно заклинание,
за да разбера каква беше мама.


Гергина Дворецка
от излязлата преди дни от печат нова стихосбирка
„Балада за птицата Феникс”











Няма коментари:

Публикуване на коментар