вторник, 4 февруари 2014 г.

Отново за БНР

Когато човек има свой блог, следи с интерес кои негови постинги се четат най-често. С изненада открих, че напоследък е доста четено написаното от мен на 25.05.2013 г., когато новоизбраният генерален директор на БНР Радослав Янкулов даде едно от първите си интервюта в ефира на програма „Хр.Ботев”. Сега, препрочитайки собствения си коментар, забелязвам с колко симпатия и доверие съм приела избора на новия ни голям началник. За мен, която също се бях явила на конкурса за този пост и дори бях сред петимата най-добре представили се, нямаше значение, че избраната не съм аз. По-важното беше, че човек, който, според мен, имаше много сходни с моите възгледи за развитието на БНР, беше победител в конкурса. А какво стана скоро след това?... На това, което стана по-късно ще се върна, след като мине премиерата на новата ми книга, сборникът със стихове „Балада за птицата Феникс”. Дотогава се отдавам само на светли мисли и чувства. Впрочем, благодарна съм, че в сайта на програма „Хр.Ботев” на БНР  беше публикуван анонс за тази премиера: 

Няма коментари:

Публикуване на коментар