петък, 19 юли 2013 г.

Из протоколите на СЕМ

Не че в момента това е от първостепенно значение на фона на други събития в страната, но през следващата седмица трябва да бъде избран нов генерален директор на БНТ. Лично аз, като участник в конкурса за същия пост в БНР, проявявам интерес към начина, по който се подбират победителите.  Редовно следя сайта на СЕМ. Отдавна очаквам там да бъдат публикувани концепциите на кандидатите да ръководят БНР – доколкото знам, повечето от нас са дали съгласието си за това.  Концепциите ни обаче все още не могат да бъдат прочетени в сайта на СЕМ и аз си имам лично мнение защо е така. След време ще го споделя. В края на миналата седмица, със закъснение от почти два месеца,  във въпросния сайт започнаха да се появяват протоколите от изслушванията на участниците в конкурса за генерален директор на БНР. Заинтригувана съм обаче от факта, че вече толкова дни така и не се появява протоколът от 22 май, когато се проведе и моето изслушване. Дали пък причината не е, че при събеседването с членовете на СЕМ говорих откровено за някои проблеми в БНР, което определено е критика към работата на вече бившия ни генерален директор Валерий Тодоров? А той е сред фаворитите в конкурса за генерален директор на БНТ и ще бъде изслушан в понеделник, 22 юли...  Разбира се, аз много добре си спомням какво съм казала пред СЕМ и ако протоколът от събеседването ми не се появи и днес, ще споделя в блога си и във фейсбук някои от проблемите в БНР,  на които се спрях при представянето на концепцията си. Впрочем, да напомня, че концепцията ми направи много добро впечатление, „макар че предварително не бях сочена за фаворит”, както услужливо подчерта един вестник преди да излязат резултатите от конкурса. За ролята на някои медии при провеждането на тези конкурси също отдавна имам желание да пиша. Засега на интересуващите се предлагам линк към протоколите на СЕМ от 20 и 21 май, когато бяха изслушани 8 от 12-те кандидати за генерален директор на БНР:
 http://www.cem.bg/cat.php?id=169

Няма коментари:

Публикуване на коментар