неделя, 8 февруари 2015 г.

Напитките в живота

(поетична еквилибристика в неделната вечер)

Аз трезво гледам на живота сложен,
но искам с изненада да призная,
че днес направо много се изложих:
пих вино, бира и ликьор накрая.

Пих виното, защото бях щастлива
и радостта за тост ме провокира.
А виното бе гъсто и пенливо,
та после предпочетох лека бира.

Но бирата ме приземи за кратко,
изпълни ме с горчилка и умора.
Безумно замечтах за нещо сладко
и затова посегнах към ликьора.

Тъй с вино, бира и ликьор накрая,
сред настроения с различен градус,
главата ми тотално се замая
от радост, от горчилка и от сладост.

И ако търся някаква поука,
то тя отдавна е добре известна:
че при успех, а и при несполука
напитките не трябва да се смесват.

Гергина Дворецка

8.02.2015 г.


Няма коментари:

Публикуване на коментар