сряда, 1 октомври 2014 г.

За "Европа без граници"

Скъпи приятели, както вече знаете, предаването ми „Европа без граници” от миналата седмица вече не се излъчва по програма „Христо Ботев”. Причината е, че напуснах БНР и се отдавам изцяло на ангажиментите си като председател на фондацията ни „Европа и светът”. 
Лично аз не бих имала нищо против друг журналист да поеме това предаване заедно с всичките му създадени от мен рубрики, но ръководството на програмата е преценило, че то е твърде авторско и е по-добре на негово място да звучи нещо съвсем различно. Пожелавам успех на новото предаване „Премълчаната история”, което ще се излъчва всяка сряда от 15,30 ч.! За феновете на „Европа без граници” искам да съобщя, че страницата на предаването ми във Фейсбук ще продължава да ви предлага информации за ЕС. Записите на предаванията ми, излъчени през последните 3 години, както и на отделните рубрики, все още могат да бъдат чути в сайта на пр.„Хр.Ботев”. Предстоят ни нови аудиосрещи, защото фондацията ни ще има интернет радио, но там предаването ще се нарича „Европа и светът” по името на самата фондация. От създаването си през юли 1990 г. първото специализирано предаване за евроинтеграция в българския радиоефир е променяло три пъти заглавието си – то започна като „Младежта среща Европа”, после от 1998 до ноември 2011 г. беше „Европейски проекти”, а след това - „Европа без граници”. През всички тези над 24 години целта ми, като създател и водещ на това предаване, е била да представям развитието на идеята за обединена Европа и възможностите, които дава ЕС с неговите политики и програми. Особено важно е за мен взаимното опознаване на европейците чрез културата, образованието, бизнеса. Тези теми ще откривате в предаването ми и под новото му заглавие „Европа и светът”, както и на страницата на фондацията ни във Фейсбук. До нови срещи!

Няма коментари:

Публикуване на коментар