четвъртък, 2 януари 2020 г.

Новата ми година



Обичам да правя равносметки, защото те ми помагат да разбера докъде съм стигнала и какво ми предстои да свърша. Отдавна обаче се отказах в началото на новата година да си обещавам разни неща, които се наемам да изпълня. Случвало ми се е планираното да не се осъществи, тъй като съм установила, че всъщност в момента не ми се занимава с него – например интернет радиото на фондацията ни, което възприемах като нещо много важно за мен, когато си тръгнах от БНР през есента на 2014 г., но се оказа, че микрофонът и студиото не ми липсват и отложих идеята за неопределено време.
Със сигурност мога да кажа, че през 2020 г. ще отбележим 5-годишнината на сайта ни www.evropaworld.eu – това ще бъде и своеобразна равносметка, така че непременно ще се случи.
Другото, което съм сигурна, че ще направя през новата година, е че ще отделям повече време за личното си творчество. 5 години с репортерски хъс ходех от събитие на събитие, правех снимки, подготвях материали за сайта ни и пренебрегвах книгите, които съм започнала да пиша. Бях убедена, че през 2019 г. ще издам историята за нашата котанка Гуни и нейните 4 синчета мускетарчета, а не успях да я завърша. През настоящата година това ще стане. Неслучайно съм подбрала за илюстрация на този текст моя снимка, на която държа чаша с изображенията на нашите два лика с Гуни, а и самата тя позира като фотомодел, макар и в гръб.
През 2020 г. трябва най-после да излезе и сборникът ми с разкази и импресии „Островът Уикенд“ – отдавна е готов, но все нещо доизкусурявам по него.
Освен вече споменатата 5-годишнина на сайта ни, други конкретни събития на фондацията ни в момента няма фиксирам, ще съобщавам за тях своевременно, когато наближи съответната дата. Причината е, че ако работите с партньори, в даден момент може да се окаже, че представите ви за съвместна дейност не съвпадат. В такива случаи е добре да се разделите достатъчно навреме, за да си намерите друг партньор или да отложите набелязаното събитие. Разбира се, хубаво би било да си останете в добри колегиални отношения. Имах две-три такива разминавания през 2019 г., възможно е да ги имам и през 2020-а. Дори мисля да опиша как самата аз разбирам коректността в партньорството между организации или частни лица при осъществяването на даден проект.
Това, в общи линии, са деловите ми размисли, в първия работен ден на новата година.  
В личен план няма да си обещавам да правя повече гимнастика или да не пия вече „Стела Артоа“. Всичко ще е, както се случи.
Важното е да са живи и здрави скъпите на сърцето ми хора и да прекарвам колкото може повече време с тях!


Няма коментари:

Публикуване на коментар