вторник, 27 август 2013 г.

Спешен конкурс в БНР!


В края на миналата седмица, по-точно в ранния следобед на 23 август, петък, на таблото за съобщения на етажа, на който работя в БНР, беше залепена обява за вътрешен конкурс. Както се вижда от снимката, става дума за концепция за забавно-развлекателно предаване, което да се излъчва на живо всеки делничен ден от 10 до 11 ч. по пр. „Хр.Ботев” на БНР и да е насочено към женската аудитория от всички възрасти, но да е достатъчно занимателно и за останалите слушатели. Концепцията трябва да съдържа и идеи, които дават възможност за привличане на рекламодатели.
Интересни са кратките крайни срокове, посочени в обявата: 5 септември – за представяне на концепцията, и 15 септември – за реализация!
При положение, че все още е отпускарско време и много колеги ще се върнат на работа едва в началото на септември, как ли желаещите да се включат в конкурса ще успеят да се впишат в тези срокове?
Още по-интересно е, че дирекционният съвет на програма „Хр. Ботев” не е обсъждал идеята за такъв конкурс – така ми отговори една от продуцентките, която попитах за повече подробности. Вярно е, че програмната ни схема се нуждае от усъвършенстване, но е нормално промените да стават след предварително обсъждане – първо в дирекционния съвет на програмата, а след това и с работещите в нея, и едва тогава да се обявяват конкурси за нови предавания. В случая етапите на обсъждане са прескочени, така че отпада същественият въпрос: защо всеки делничен ден от 10 до 11 ч. пр. ”Хр. Ботев” трябва да се насочва  предимно към женската аудитория? Не че тази аудитория не е важна – напротив! – но има толкова много други целеви слушателски групи, които не разполагат с цяла програмна линия.
Споделям информацията за този вътрешен конкурс, защото доста колеги от програмата може да се заинтересуват от него, а така и няма да разберат, че е обявен – оказа се, че съобщението може да бъде прочетено на едно-единствено място в сградата на БНР, на другите информационни табла не е закачено. А пък и на останалите приятели във Фейсбук може да е любопитно какво се подготвя в обществената ни медия – нали би трябвало всичко в нея да бъде прозрачно, особено програмните намерения. Все пак, онова, което правим, е в името на слушателя!
Между другото, предстои да пиша за впечатленията си от първите 100 дни на Радослав Янкулов като генерален директор на БНР – те изтичат до седмица.


Няма коментари:

Публикуване на коментар