вторник, 3 юни 2014 г.

Още за хакерите в интернет

Все не ми остава време да ви се „похваля”, че откакто на 29 май сложих в блога си линк към сайта на БНР, където е качено интервюто ми с Вени Марковски за бъдещето на електронния вот в България и за манипулациите в интернет, последва нещо много интересно - броячът, отбелязващ посещенията в самия ми блог в Google + напълно блокира. Така блогът ми сподели съдбата на материалите ми в сайта на БНР, където цифрата, показваща посещенията, периодично намалява – проблем, по който съм писала често напоследък. Тъкмо от няколко седмици се радвах, че най-после на видно място в блога ми може да се види броят на преглежданията, които в Google + се оказаха около 58 990 за 14 месеца, и след постинга ми за манипулациите в интернет цифрата спря да расте. Има само някои колебания надолу и нагоре, но от 5 дни не надвишава 58992. Оказа се, че и други приятели се сблъскват с такива проблеми – имало хакери, които блокират броячите на сайтовете в интернет. За българските сайтове действат хакери на наша родна територия. Който се интересува от проблема, може да очаква новини през следващите дни! А аз ще продължавам да пиша, каквото намирам за интересно, независимо колко преглеждания показва в момента блокираният брояч на блога ми. Утре, например, има среща с генералния директор на БНР Радослав Янкулов по повод първата годишнина от управлението му!

Няма коментари:

Публикуване на коментар