петък, 13 юни 2014 г.

Неуместни мисли по време на Световното по футбол

Никога не съм била голям запалянко, но ето че тази вечер гледам и втория мач от Световното по футбол в Бразилия: Испания-Холандия! И холандците, и испанците са ми сипматични, но в този футболен двубой стискам палци на Испания...
         Преди доста години, когато синът ми беше много малък, му бяхме купили касети със записи на драматизирани приказки. Спомням си как, преди да тръгна на работа, сядах до сина си и слушах заедно с него приказка от някоя касета, слушах внимателно, искаше ми се да потъна в приказката и да не излизам от нея. А трябваше да тръгвам на работа, където ме чакаха не особено приятни преживявания.
         По същия начин и сега се вживявам в Световното по футбол, иска ми се да потъна в него и да не мисля за неприятни неща. А мислите, които не ми дават мира през последните дни, са все за онова телевизионно предаване, за което писах наскоро, и в което водещият направи констатацията, че  някогашните агенти от ДС и днес продължават да действат, организират се, помагат си и че всички останали, ако искат да им противостоят, също трябва да се организират... Само че как да се организираш срещу нещо, което действа като невидима мрежа около теб, както злите магьосници от приказките – не знаеш правилата им, а те може и да нямат правила, а да разчитат само на лошотията си. Май лошотията много повече обединява хората, отколкото добра идея... Разбирам, че някогашните агенти на ДС са много различни един от друг – имало е такива, които искрено са се заблуждавали, че вършат нещо полезно за обществото, или пък са били принуждавани да „сътрудничат”, но от това невидимата агентурна мрежа, която ни е обкръжавала, а нищо чудно и досега да е около нас, не ми изглежда по-хуманна... Не мога да не се връщам на тези мисли, но те са твърде тежки и предпочитам поне в петък вечер да избягам от тях... Да видим какво става с футболния мач   на  Световното в Бразилия – четвърти гол за Холандия! 
P.S. Така завърших снощи този текст. После Холандия вкара още един гол. Което не означава, че Испания губи шансовете си на Световното по футбол 2014 г. В живота има всякакви обрати. Както и това, че е е трудно да се организираш срещу мрежите на някогашните агенти на ДС, не означава, че не може да им се противостои по други начини... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар