четвъртък, 5 септември 2013 г.

Песен на дявола

През последните дни бях заета предимно с проблемите на БНР... Но предстоят празници, а по празници обикновено се връщам към стиховете си. Сега споделям стихотворение, което написах преди години по повод мое радиопредаване в Младежка редакция на програма „Хр.Ботев”.  

ПЕСЕН НА ДЯВОЛА

Ти не ме ли позна?
В мойта тъмна страна
няма знаци за дясно и ляво.
Аз от време оно
ги събирам в едно.
Аз съм просто самият Дявол.

Питаш би ли могло
в мен доброто със зло
да се слеят в съдружие здраво.
Приеми ме така!
Протегни ми ръка!
Аз съм просто самият Дявол.

Аз съм близо до теб,
с вид на мъж и дете,
и не ти се усмихвам лукаво.
Ще се влюбиш във мен,
ще те гледам смирен.
Ала аз съм самият Дявол.

Гергина Дворецка
от стихосбирката „Шарени думи”, изд. „Литавра” 1996 г.,
включено и в „Сняг и нежност”–избрани стихотворения, 2007г., „Изд. ателие Аб”



Няма коментари:

Публикуване на коментар